tiistai 1. maaliskuuta 2016

Seksiunia

Näin pitkästä aikaa seksiunta. Se oli taas kerran hyvin outo, kuten ne minulla yleensä aina ovat. Isäntä harvemmin pääsee  niihin mukaan. (Sori kulti)

Lapset herättivät taas ihan liian aikaisin. Laitoin heille sitten omaan huoneesee Puuha Petet pyörimään ja ajattelin vielä torkutella vähän. Heräsin sitten ihan kesken parhaiden unien siihen hemmetin Puuha Peten tunnariin. :)

Olin ajelemassa erään naisen kanssa moottorikelkalla. (Täh?? Olen kerran elämässni ollut moottorikelkan kyydissä. Tämä nainen oli sellainen kenet olen pari kertaa tavannut ihan vain ohimennen.)
Päädyimme johonkin mökille, missä kolmen miehen porukka oli juuri menossa saunaan. En tiedä miten siinä niin kävi, mutta sinne saunaan mekin päädyimme ja alasti tietenkin. (En sauno oikeastaan koskaan ja tämä saunakin oli todella pieni ja muutenkin surkea)
No seksihommiinhan siinä sitten alettiin. Miehet eivät oikein ymmärtäneet kuinka herkkä tämä toinen nainen oli, joten minun piti sitten näyttää mallia. Emme kovin pitkälle asioissa päässeet, koska todella häiritsevästi alkoi alitajuntaan tunkeutua "Puuha Pete, kaiken korjaa, Puuha Pete, tietenkin!"

Seksiunet on kyllä ihan mukavia. Varsinkin silloin, kun saa oikein hyvän orgasmin ihan oikeasti. Raskausaikoina oli kyllä todella erikoisia seksiunia ja niitä oli usein. Silloin sain hyvin usein myös orgasmin unessa, vaikka muuten se oli vaikeaa.

1 kommentti:

  1. Kivan oloinen seksiuni, pisti vaan naurattamaan toi Puuhapete-herätys :D Voin kuvitella, et vähän ärsytti :D

    VastaaPoista