perjantai 19. helmikuuta 2016

Voiko seksistä puhua liian avoimesti?

Miksi toisten on niin paljon helpompi puhua seksistä kuin toisten? Joo me ollaan aika erilaisia ihmisiä ym ym...

Olen aina pystynyt puhumaan seksistä kavereiden ja ystävien kanssa. Välillä ilmeisesti informaatiota on ollut vähän liikaakin. Varsinkin yksi ystävistä ei halua kuulla mitään meidän seksielämstä, eikä varsinkaan halua jakaa omaansa. Minulla olisi hirveä hinku jakaa tätä kaikkea mitä me ollaan nyt puolen vuoden aikana koettu.

Keskustelu tämän yhden ihanan ystäväni kanssa meni esim. viime syksynä jotenkin näin:
Minä: No, mitenkäs sun elämä, onko miehiä ollu kuvioissa?
Kaveri: No kyllä yhen kanssa on sutinaa.
M: No kerro lisää, mitenkäs seksielämä? ;)
K: (Punastuu ja menee vaikeaksi) No en mä nyt ala sitä tässä kertomaan.
M: No ei sitten. :) Mut arvaappas mitä me ollaan miehen kanssa kehitetty??
K: No mä en kyllä varma haluanko mä tietää...kerro sitten.
M: No me ollaan perehdytty bdsm:ään ym. Tiiätkö mitä tarkottaa?
K: No kyllä mä jotain tiedän, mut kerron
M: No mä oon alistuva ja tykkään kivusta ja mies on mun Isäntä, joka alistaa mua ym. (kerroin toki vähän monipuolisemmin oikeasti)
K: Okei....no mä en oikeestaan halua tietää enempää (on todella vaikeana ja punainen) Mitenkäs se sun koulu, joko se on alkanu?

Ja näin vaihdoimme sujuvasti keskustelun alistumisesta koulun käyntiin. :)

Oonko mä vaan jotenkin liian avoin? Mut eikös naiset jaa keskenään seksikokemuksia ym? Vai? Tai sit mä kerron liikaa yksityiskohtia. :)
Mä oon miettiny sitä, että kun esim. Isäntä työkavereidensa kanssa heittää paljon härskiä juttua, niin miksei se voi vaikka heittää, et sain eilen muuten vaimolta törkeen hyvän suihinoton. Ei mua haittais. Jos siis asioista puhutaan siinä niiden lähimpien työkavereiden kanssa. Mun mielestä se ois vaan kehu mulle, jos mies kertois saaneensa edellisenä iltana hyvää seksiä. Tai kun menee iltavuoroon, niin sainpas muuten hyvän aamunpanon. :)

(Tietenkään sit ei saa kertoa mitään, jos hommat vaikka meni ihan pieleen :) )

En kyllä haluaisikaan kaikkien kanssa jakaa näitä meidän pervoiluja. Kyllä se näin anonyymisti toimii, mutta en kuitenkaan kulje lappu otsassa, että olen masokisti, haluan saada piiskaa ja alistua. Olen kertonut asiasta kolmelle ystävälleni. Ainoastaan yksi oli aidosti kiinnostunut ja halusi tietää lisää. Sekin oli miespuolinen. :)

Lapsuudessani seksi oli aika tabu. Juoksin melkein karkuun, kun äitini sanoi yhdestä mekostani, että on pitsipaidan kanssa liian seksikäs. Taisin olla 13v. "Seksi kuuluu kahden naimisissa olevan ihmisen välille" Näin äitini on minulle muutaman kerran sanonut. Toki itsekkin luisti siitä avio osuudesta eron jälkeen uuden miesystävänsä kanssa (nykyään on avio)
Hän oli myös hyvin järkyttynyt siitä, että mitä ihmettä me mieheni kanssa oikein haemme ja haluamme seksimessuilta. Huoh....enpä viitsinyt alkaa selittämään. Seksiähän kun harrastetaan vain pimeässä, peiton alla, lähetyssaarnaajassa.

Olen ehkä ollut avoin ystävilleni, mutta nyt vasta viimeisen puolenvuoden aikana olen usklatanut avautua myös miehelleni. Uskallan enimmäkseen sanoa, mitä toivon ja haluan. Toki jotkut asiat pidän päässäni pidempään kuin toiset.

Kuinka avoimia te lukijat olette kertomaan omista asioistanne seksiin liittyen? Onko ne parempi vain pitää omana tietonaan? Ne kolme joille olen kertonut tästä meidän suuntautuneisuudesta, ovat ottaneet asian ihan rennosti, en siis ole kohdannut mitään negatiivista tähän liittyen. Huvittavin oli ehkä, kun tarvitsimme lapsille hoitajaa ja kysyin isältäni. Isä sitten kysyi, että miksi ja mihn mennään. En osaa valehdella, joten kerroin, että oltaisiin menossa bdsm bileisiin. No isä siihen vain tuumasi, että jos sellasta harrastatte, niin muistakaa turvasana. :)

6 kommenttia:

  1. Oon ihmetellyt samaa.. Ite tykkään puhua seksistä ja oon utelias; mielelläni kuulisin myös muiden seksielämästä. Mutta ehei, lähes kaikki kaveripiiristäni tuntuu olevan estyneempiä asian suhteen ja enemmän "pimeessä peiton alla" -tyyppisiä :/ Esim. peppuseksistä kun kerran puhuttiin, niin muutaman hengen porukassa ainoastaan 1 lisäkseni oli kokeillut ja ei ollu tykänny, toisin kuin minä. Sen takia mulla onkin tarve jutella vaik sit netissä seksistä, kun livenä moni kiusaantuu aiheesta. Jäätävin oli ehkä 18-v;nä, kun uskaltauduin kysymään, et miltä orgasmi tuntuu muilla, n. 5 hengen tyttöporukassa. Niin ainoastaan yks lisäkseni oli saanut, ja hänkin vaan masturboiden, muut ei olleet saaneet ollenkaan (WTF!) ja loukkaantuivat ja tulivat vaan kateelliseks ku kerroin omia kokemuksiani :/ Joten tarpeeks kauan ku huomaa ihmisten vaan loukkaantuvan yleensä puheenaiheesta, niin kyl sitä sit kohteliaisuudesta lakkaa kyselemästä ja kertomasta. Mut on jotain kivojaki juttuja ollu; esim. 1 noista kavereista, joka 18-v:nä ei ollu saanu, kerran puhelimessa hehkutti et hän sai miehen kanssa orgasmin ja vielä ekaa kertaa yhdynnässä! Olin otettu, et kertoi mulle :) Just siks ku oon puhunu avoimesti seksistä, niin moni sit kans uskaltaa puhua mulle, jos jollekulle. Mut enemmän sais olla avointa keskustelua aiheesta livenä!!

    VastaaPoista
  2. En ole itse oikein tottunut puhumaan ns. entisten kavereitteni kanssa seksistä. Me ei vain puhuttu tai sitten tosi harvoin ja mieluiten joittenkin muitten seksiasioista. :D Kun löysin kinkyjä kavereita, opin pikku hiljaa puhumaan edes vähän avoimemmin. Heidän seurassaan on ihanaa, kun kaikilla on vähän samantapaiset jutut ja niistä asioista voi oikeesti puhua ja halutaan puhua. Aika pitkälti olenkin vaihtanut seuraa. Nykyään olen todella rajussa "kielikylvyssä", kun työkaverin kanssa puhutaan päivittäin paljon pervo- ja seksiaiheista. Hän on rajumpi suustaan, minä elämäntavoiltani; ollaan kumpikin menossa toistemme suuntaan pikku hiljaa.

    VastaaPoista
  3. Se on mukavaa, kun joku uskaltautuu kertomaan jotain itselle tärkeää. Esim. juurikin tuo mitä Kukkanen sanoi, että ystävä oli halunnut kertoa saamastaan orgasmista. Tuskin olisi asiasta kertonut, jollei Kukkanen olisi aikaisemmin osoittanut omaa avoimuuttaan. :)
    Kinky kaverit on hyvä juttu. Harvemmin silloin on isoja tabuja, jos kaikki ovat vähän samoilla linjoilla asioista.

    VastaaPoista
  4. Kaveripiirin vaihtaminenkin tekee ihan hyvää välillä, kuten Tetris on ilmeisesti tehnyt :) Mulla vähän samanlainen projekti.. Ei vaan kiinnosta ne kaljaa kittaavat pimeessä peiton alla-tyypit, tuntuu ettei ole mitään yhteistä puheenaihettakaan.. Joten oon koettanu innolla tutustua uusiin ihmisiin. Kyl tää tästä pikkuhiljaa. Ja nykyään otan aika nopeesti ns. tabuaiheita puheeks uusien ihmisten kanssa; se on kans hyvä mittari et ketkä vaikuttaa avoimilta ja mukavilta. Ei turhaan tutustu ja uhraa aikaa sellaisiin, jotka ei sitten pidemmän päälle kiinnostaiskaan.

    VastaaPoista
  5. Musta on ihanaa puhua seksistä. Mutta tästä bdsm jutusta en ole päässyt puhumaan. Monen seksi on kuitenkin niin vanilijaista, joten ei varmaankaan sitten osaa suhtautua. On kavereillakin pientä kinkyilyä, joten siihen suuntaan on vihjailtu. Näistä blogeista olen sitten saanut enemmän vertaistukea, kun ollaan saman asian äärellä. Harrastin yli puolivuotta lajia kunnes aloin lukemaan muiden kokemuksista. Aivan ihanaa kun avaudutte henkilökohtaisesti. On tärkeää kuulla, mitä sessiointi todellisuudessa on. Välillä mahtavaa ja välillä tulee itku. Ja joskus subdrob.. Parasta on lukea juuri sellaisia blogeja, missä kuvataan myös alkutaivalta, alussa kun itsekin vielä olen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava, että olet löytänyt vertaistukea blogeista ja erityisen mukava, että olet eksynyt juuri tänne!

      Olen oikein puhjennut kukkaan tämän "lajin" löytymisen jälkeen ja haluaisin puhua siitä kaikille luotettaville ihmisille. Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Sentään uskallan Isännälle nykyään puhua huomattavastikkin avoimemmin kuin aikaisemmin.

      Poista