torstai 31. maaliskuuta 2016

"Masturbaattori!

Hiljaiseloa elellään jälleen seksin saralla. Olen ehkä liiankin keskittynyt nyt opiskeluun. Olen vain niin motivoitunut siihen nyt, että käytän kaiken pienenkin ajan koulutöiden tekemiseen. Meinaan hullu koko kesän läpikin opiskella.

Saimme joululahjaksi Anti shopin lahjakortin ja maaliskuun alussa kävimme sen tuhlaamassa.
Kovin isosta summasta ei ollut kyse ja nyt ei ollut varoja paljoakaan omia rahoja tuhlata, joten pienen budjetin käynti. Silti piti kierrellä lähes joka soppi. Monissa verrkokaupoissa olen pyörinyt ja silti palaan monesti Antishopin sivuille. Valikoima on vain niin laaja ja sieltä löytyy paljon sellaista, mitä muilta sivuilta ei löydy. Meillä on se onni myös, että pääsemme käymään tarvittaessa myös ihan kivijalka kaupassa. (Tätä kirjoitusta ei ole tehty yhdessä Antishopin kanssa, vaikka sitä nyt niin kovasti kehun)

Olen tutkaillut jo jokin aika sitten kuvissa olevaa "mastubaattoria." Pakko keksiä joku parempi nimi jossain välissä. Masturbaattori....ihan kauhea sana. :) Tuntuu, että monien meilläkin olevien lelujen käyttö kohteena olen minä. Toki niitä käytetään yhdessä ja molemmilla on kivaa. Olenkin ajatellut, että olisi mukava, jos Isännällekkin olisi jotain. (Eturauhaskiihottiminen lisäksi)

Fleshlight quickshot vantage masturbaattori, tuossa vielä linkki kyseiseen leluun Antishopin sivuilla.




 Olimme juuri lähdössä reissuun Isännän kanssa, joten lelu lähti sitten tottakai matkaan mukaan. Koska minulla sattui vielä olemaan menkatkin, sai Isäntä useamman käsihoidon reissun aikana. Isännältä oli todella vaikea saada mitään kunnon mielepiteitä lelun käytön jälkeen. Lähinnä kommentit siis olivat, että mielenkiintoisen tuntuista ja that's it.






Itse pidin lelusta ja sen käytöstä. Pelkästään jo materiaali on hauskan tuntuinen ja lelua liikutellessa kyrvän ollessa sisällä, kuuluu oikein kiva litinä. Liukkariahan tämä kyllä vaatii, jos meinaa käyttää. Mukavaa tässä on myös se, että koska molemmat päät ovat avoinna, mahdollistaa se myös suun käytön samalla. Vähän on viellä huoltoon liittyvät asiat kysymysmerkillä, koska pesun jälkeen jää kosteuts helposti poimuihin ym.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti