torstai 5. marraskuuta 2015

Alkuun päästiin, mutta siihen se sitten jäi

Ennen kuin edes päästiin tämän paremmin alkuun, on peli vihellettävä poikki osittain. 24/7 D/s - suhde on nyt tauolla. :(

Aloitin opiskelut ja ne vievät ihan kaikki mahdolliset mehut ja niistä tuleva stressi on myös kipeyttänyt minua todella paljon. Kipu sitten taas omalta osaltaan uuvuttaa. Olen siis tällä hetkellä kertakaikkisen väsynyt ja kipeä. Kaiken sen pienenkin energian mitä on, annan lapsille. Mies on onneksi nähnyt tilanteen ja on itse antanut minulle tilaa ja aikaa. Nyt etsitään taas meille sopivaa tapaa elää ja olla. Tämä opiskelukin on niin uutta, koska olen pitkään ollut lasten kanssa vain kotosalla.

Seksiäkin on nyt ollut vähemmän, mutta ei se ole onneksi kokonaan pois jäänyt niinkuin aiaksemmin. D/s touhut on siinä edelleen mukana ja en muuhun enää osaisikaan tyytyä.

Meillä oli viikko sitten oikein ihana parin tunnin hellä sessio. Isäntä sitoi silmäni jätti makaamaan kellarin sohvalle. Hän aikansa touhuili täällä yläällä ja tiesin, että hän kerää sopivaa tavaraa minun hemmotteluun. Sain keskittyä täysin tunteeseen, mitä esimerkiksi huivilla hively aiheutti kehollani. Olin ihan omissa maailmoissani, kun Isäntä kävi koko kehoani läpi erilaisialla esineillä.

Olen taas palannut siihen mielentilaan, että mielummin katselen tv:tä iltaisin, kuin harrastan seksiä. Orasmejakin on taas niin vaikea saada, että ihan turhauttaa! Toivon todella, että tähän tulisi parannusta jossain vaiheessa. Uskon, että ainut mikä tähän auttaa on se, että saan tätä stressiä hallintaan, jolloinka kivut toivottavasti vähenee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti